söndag 16 maj 2010

Glamour



Imorgon är det skiva och då kommer jag vara såhär snygg! (Bortsett från att blogspot som vanligt misshandlar bilderna, men om man klickar på dem blir det nog lite bättre). Långhelgen har varit rätt bra, lite upp och ner men mest upp. Snart ska jag sova, måste gå upp vid sex för att ha matte i en timma och en kvart, sen slutar jag för tagen och kan spendera resten av dagen med att tagga! Det ska bli så grymt skönt när skivan är över, det är inte kul att vara huvudansvarig när saker krånglar. Men imorgon är det äntligen dags och då blir det partey hela natten.

Sen så längtar jag till sommaren. Samtidigt som den är fylld med ångest typ. Men jag orkar inte tänka på det nu, jag slänger bara in det här som en liten parentes.

Jag har förresten lyssnat nonstop (typ) på Josh Ritters nya album. Jag tror jag är kär, och jag tror att jag ska köpa det. Det blir den första skiva jag köper på evigheter. (Vilket säger någon om hur bra jag tycker den är).

Puss

1 kommentar: