lördag 27 mars 2010

Äntligen helg

Idag är jag trött, men glad. Har varit i Kista med mamma (och hennes plånbok heh) och uppdaterat lite i garderoben. (Jag har lånat pengar, tror jag i alla fall). Det blev en jättesöt t-shirt, en munkjacka (har behövt en grå munkjacka JÄTTELÄNGE typ), en ring, ett par skor och en t-shirt/tunika-ish och en ring. Och en klänning som jag kanske ska ha som flakklänning på studenten. Eller som studentklänning, har inte bestämt mig riktigt. Den är rätt snygg. Sitter som en smäck. Den är inte helt vit, den har typ off-white botten och ett silvrigt/ljusgrått mönster. Ska fixa bilder på alla plagg sen, när jag orkar.

Nu ska jag äta lunch och sen gå till mamma för eftermiddagsvåfflor (ÄNTLIGEN). Imorgon ska jag ha en pluggdag. Det måste jag ha. Kanske blir det lite ikväll också, ska försöka.

Puss

2 kommentarer:

  1. Klänningen verkar jättefin, så ha den på studenten och mottagningen :) Ha den inte på flaket, då blir den bara förstörd.

    SvaraRadera
  2. Mjo, vill egentligen bara ha en vit, jätteenkel klänning på flaket typ. Men den jag köpte nu var rätt billig, så på så sätt kan jag ha den som flakklänning om jag skulle hitta en supersnygg klänning senare :P

    SvaraRadera