måndag 7 mars 2011

Auckland Internatonal Airport, pt. 2

En halvtimma kvar tills gaten oppnar och de borjar boarda planet. Det ar nog forsta gangen jag avslutar en resa och kanner mig genuint ledsen over att aka hem. I vanliga fall brukar det kannas ratt skont att komma hem, oavsett hur fantastisk resan har varit. Inte nu. Tre veckor har gatt alldeles for fort och det finns sa mycket mer jag vill se och uppleva har. Det som hindrar mig fran att deppa ihop totalt ar att jag VET att jag ska komma tillbaka, det ar inte "om jag kommer hit igen", utan "nar jag kommer hit igen". Och sa var det ett valdigt tarfyllt farval till Malin utanfor hostelet i Auckland. Nu ar det ett halvar ungefar tills vi ses igen och den langsta perioden jag haft utan att traffa Malin under hela mitt liv borjar nu. Nar jag kommer tillbaka till Sverige kommer ett lite langre inlagg om vad vi gjort de senaste dagarna (numpad fungerar inte pa denna datorn = inga bokstaver med prickar)/. Och sa kommer bilder saklart.

Nu ska jag se om gaten for min flight har kommit upp, och spendera mina sista NZD pa att kopa en glass och saga "see ya mate, cheers!" till varldens basta land pa andra sidan jordklotet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar