lördag 16 januari 2010

Äntligen helg

Jag överlevde fredagen rätt bra faktiskt, kanske för att jag åt massa frukt mellan lektionerna, eller för att vi mest diskuterade på filosofin och gjorde personlighetstest på psykologin (som för övrigt kommer börja 8.15 istället för 8.05). I torsdags sov jag i lägenheten, och mamma kom in på kvällen för att kolla så att det inte var några frågor om något typ. Vi käkade hyfsat god grekisk mat på nåt ställe på söder och sen drack vi te i lägenheten. Mamma lovade även att hon ska betala en massage från Axelssons på grund av min otroligt spända nacke. Nu ska jag bara hitta en tid. Igår pratade jag äntligen med chefen på EnterCard, och "det är inte en omöjlighet" att jag kan få praktikplats där. Så på tisdag ska jag dit på ett typ praktikmöte för att se vad det är för ställe typ. Det känns otroligt skönt att ha praktiken typ fixad. Bara projektet kvar nu. Ska försöka plugga lite idag med svenska och massa smågrejer till nästa vecka. Har fått ett stort arbete i Internationella relationer också till v. 5, dags att börja nu.

Men just nu är det mesta helt okej faktiskt. Det är skönt att kunna sova ut <3

Ciao

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha massage.. :O

    Sova ut is the shit, fast nu försöker jag vända tillbaka dygnet lite så har börjat sätta väckning för att inte sova till 12 :P

    SvaraRadera
  2. Det kostar typ 200 kr för en timma på Axelssons :D

    SvaraRadera
  3. På naprapathögskolan kan man få massage för 140 kr om man är student ^^
    http://www.nph.se/

    SvaraRadera
  4. Hm, helt klart värt att kolla upp ^^ tack!

    SvaraRadera