tisdag 5 januari 2010

Dags för en liten uppdatering

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera senaste tiden, och jag önskar att jag kunde säga att det beror på att jag gjort andra, viktiga saker. Som typ plugga svenska, söka praktikplats, pyssla med projektarbetet eller något annat som jag faktiskt borde göra nu när jag har tid. Tyvärr vore det en lögn. Det jag gjort mest senaste tiden är att sitta och nöta Dragon Age, som är ett av de roligaste spel som jag spelat. Men jag har inte spelat 24/7, som tur är. Jag har tränat lite, städat rätt mycket, köpt fina skor och gjort lite annat småpyssel. Idag frågade jag om praktikplats på Coop Nära, men självklart är det redan fullt. Hade ändå inga stora förhoppningar om att få API-plats där. Ska dra iväg ett mail till där Johannes jobbar (Swedbank?) och fråga, där har jag i alla fall en kontakt..

Mitt nya schema för vårterminen är klart nu.. Jag börjar 8.05 VARJE dag. Förutom torsdagar, då börjar jag 8.10. Plus att jag har fått två (tre om man räknar vår projektarbetestid) långa håltimmar, och slutar senare på torsdagar. Why, why, why? Det enda positiva är att jag kan gymma på håltimmarna. Dessutom har vi "Engagemang" i 40 minuter varje tisdag, det ska bli spännande att se vad det är.. Jaja, jag kan inte längta mer tills skiten äntligen är över. Jag orkar verkligen inte bry mig om och prioritera skolan just nu, även om jag kanske borde framkalla något slags engagemang nu till sista rycket liksom. Men jag orkar bara inte, skolan dödar min studielust.

Nu ska jag göra något annat vettigt tror jag. Pussisar.

3 kommentarer:

  1. Jag jobbar på EnterCard. Fast vi är halvägda av Swedbank så du är inte helt ute och cyklar. ;P

    SvaraRadera
  2. Okej :P håller iaf på att knåpa ihop ett mail till din chef. Men jag kommer inte på så mycket att skriva om mig själv ><

    SvaraRadera
  3. OJ! Varje dag också! Men bättre att det är enhetligt än att helt plötsligt en dag börja tolv för att nästa gå upp halv sex igen... Optimisten i mig som talar:P

    Jag önskar dig verkligen all lycka till med skolan och jag vet att det kommer lösa sig i slutändan, ingenting sker i onödan och sen under våren är det bara att fly ner till götet om du vill, du är alltid lika välkommen! :D

    Puss på dig <3

    SvaraRadera