lördag 13 februari 2010

Kom och ta hand om mig

Helgen börjar med att jag vaknade vid sju av *trumvirvel* halsont! Kunde halvsova till och från till halv nio, sen låg jag och kollade på The Big Bang Theory. Det är inte alls kul att ha ont i halsen, även om det blev marginellt bättre efter frukost så gör det fortfarande ont att svälja och gäspa. Och så är jag sådär trött i kroppen som man blir när man är förkyld. Visserligen kanske man inte kan räkna halsont som förkylning, men ändå. Har faktiskt inte varit sjuk under hela hösten/vinter än, så det kanske är dags nu.. Trots det så ska jag försöka städa rummet. Står inte ut med oordningen. Sen ska jag äta lunch. Är sugen på nudlar. Vi har inte nudlar hemma :( (Dagens i-landsproblem.)

(Har pillat lite på headern igen. Bättre?)

5 kommentarer:

  1. Bättre men är fortfarande inte nöjd med vänstraste bilden. :p

    SvaraRadera
  2. Nähä :P hur ska den se ut då? Ska jag göra den rosatonad så det blir varannan?

    SvaraRadera
  3. Svartvitt är ju så tråkigt.. :P

    SvaraRadera
  4. Arvika indeed <3
    Du får följa med i år också!

    SvaraRadera