måndag 22 februari 2010

Måndagsgnäll

Idag kom inte min buss (fick gå till stationen när det var typ -24°), sen var tåget sent med en halvtimma, så jag kom till skolan typ kvart i nio och missade mitt matteprov. Som tur är kan jag göra det i eftermiddag vid halv tre-tre. Sen så har jag ont i ryggen och är allmänt förfrusen. Nu så väntar jag på min nästa lektion som börjar kvart över ett. Resten av veckan ska jag ta bussen, även om jag måste gå hemifrån 06.50 för att hinna. Nu väntar jag på min nästa lektion som börjar 13.15.. Orkar inte åka hem, litar inte alls på tågen. Vilken bra start på dagen..

2 kommentarer:

  1. SL suger!! Herregud. Hur gick provet sen då? Bra att du kunde göra det senare iaf..

    puss!

    SvaraRadera
  2. Det gick rätt bra tror jag ^^ fick rimliga svar på alla frågor iaf..

    Puss <3

    SvaraRadera