fredag 18 december 2009

"Dags för fredagsmys.."

Det är vinter på riktigt nu, och det är mysigt. Minusgrader, snö och rimfrost på fönstret. Äntligen en (troligtvis) vit jul. Alla julklappar är ännu inte inhandlade, måste komma på vad mamma ska få.. Får ta en vända till typ Kista, eller stan snart. Sen har jag lite kvar på Malins present innan allt är färdigt. Det känns typ hur meningslöst som helst att ha skola på måndag, jag förstår inte varför. Alla kurser är redan avslutade för julen, och jag har två lektioner och vi kommer fika på en av dem. Skolavslutningen känns också meningslös, men det positiva är i alla fall att den är kort, och slutar innan 11.00.

Min lilla plutt Vaz Deferenz (blivande Alfons). (Inte min bild)

Nu ska jag gå och laga någon form av middag, min mage säger att det är dags för mat. Ikväll lär jag mest kolla på film, hoppas att nedladdningen av Truman Show snabbar på lite, det går hur långsamt som helst... Fredagsmys, mja, inte direkt.

4 kommentarer:

  1. Längtar verkligen till imorn, snö och glögg <3 sen är det ju inte helt fel att få träffa dig heller ;)

    Det där med att ni går ända till tisdag är ju bara sjukt... men kortare till julafton då! Vad sägs om lunch efter avslutningen förresten? :)

    Alfons är helt sjukt söt...

    Puss! <3

    SvaraRadera
  2. Jaa, fast jag är hemma idag.. :P Orkar verkligen inte gå till skolan bara för att ha två tråkiga lektioner. Det låter bra ^^

    Mmh <3 min lilla prins!

    Puss :*

    SvaraRadera