måndag 21 december 2009

Liten kvällsuppdatering

Nu har jag sagt adjö till Malin efter cirka två timmars gottande och tjejsnack. Det var mycket trevligt, och gott. Imorgon ska jag luncha med Malin efter skolavslutningen, sen åka till Adam ett tag och ha det mysigt innan vi åker till mamma för att koka knäck och hjälpa till med julmat. Sen på kvällen ska jag och pappa klä granen. På onsdag hade jag tänkt gå runt i tofflor hela dagen och bara ta det lugnt, kanske åka en sväng förbi mamma och dricka lite glögg eller så. Sen så ska man väl hinna ha lite rimstuga också.. På julafton så firar jag hos mamma mellan typ 11-18 (först med pappa, sen med Linda), och på kvällen ska jag till Adam. Det blir första julen jag är någonannanstans än hemma på julaftonskvällen, men det ska bli riktigt mysigt.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, är riktigt trött efter en av mina mest produktiva dagar på länge. Puss

2 kommentarer: