torsdag 17 december 2009

Kissekatt!

Idag besökte jag uppfödaren i Upplands Väsby igen. Det gick hur bra som helst! De första typ 20 minuterna låg de mest och åt/sov. Sen så blev de abrupt nedsatta på golvet och då blev det lite bättre fart på dem. Speciellt på (min) lilla Vaz. Han hoppade omkring hur mycket som helst och jagade ingenting på en matta. Lilla Vaz Deferenz, blivande Alfons. Jag åkte nämligen därifrån 1000 kr fattigare men med ett tingningskontrakt i handen. Tidigast 12/2 2010 så blir jag en stolt kattungeägare. Jag ska dock försöka vänta två veckor till och ta hem honom till sportlovet, så jag kan vara hemma en vecka med honom. Helst ville jag köpa en till, men jag har inte 14000 kr. Men så fort jag har råd att köpa och ha hand om en till katt så tänker jag skaffa en "lillebror" till Alfons, för hans skull.

(Tyvärr glömde jag min kamera, så det blir inga bilder nu. Men de är ändå så mycket sötare i verkligheten.)

Puss <3

3 kommentarer:

  1. Grattisgrattisgrattis säger jag bara! ^^ Blir till att hälsa på mer därhemma framöver helt enkelt ;)

    Inte långt kvar tills ja kommer upp nu! :D

    puss!

    SvaraRadera
  2. jAG LÄNGTAR SÅ! Tack för att jag fick följa med<3 Älskar dig:*

    SvaraRadera
  3. Malin: Haha precis :P Det ska bli riktigt mysigt! det är ju massa snö här :D

    Adam: Det var jätteskönt att ha dig där ^^ <3

    SvaraRadera