tisdag 29 december 2009

Slutspurten, dag 363

Snart är år 2009 slut, om ett par dagar börjar ett nytt decennium blablabla. Vad kommer egentligen vara annorlunda nästa år? I praktiken liksom. (Förutom att man får vänja sig vid att skriva '10 istället för '09). Jaja, jag ju är lite cynisk när det gäller nyår. 2010 blir säkert jättebra. Någon dag kommer väl en såndär vad gjorde du år 2009-lista som alla på bilddagboken lägger upp titt som tätt, men inte idag.

Jag har varit lite dålig på att blogga senaste dagarna, jag har helt enkelt inte orkat. Istället har jag mest suttit och spelat Dragon Age: Origins i nästan pinsamt många timmar de senaste dagarna. Men det är roligt, och Alistair är den roligaste karaktären jag stött på i de få spel jag spelat i mina dar.

Idag blev också ett kort inlägg, jag ska iväg och gymma. Dags att börja träningen för beach '10. (Det låter jättekonstigt, "beach tio", kan man säga beach nolltio?)

Ciao

3 kommentarer:

  1. Jag tycker man kan säga "beach tjugo tio" ^^

    SvaraRadera
  2. Mjo, det skulle kanske gå ;o

    SvaraRadera
  3. hm, beach tio låter så fel.. Kommer garanterat fortsätta med att sätta en nolla framför;)

    Men sen är ju nolltio (;p) det år du tar studenten! inte helt fel.. :)
    <3

    SvaraRadera