tisdag 3 november 2009

Jag gillar faktiskt tisdagar

Mest för att jag har korta dagar, jag behöver bara spendera tre timmar i skolan och är hemma runt kvart över tolv. Tyvärr måste jag gå upp onödigt tidigt, men det är rätt värt ändå. Förutom att jag känner att jag borde lägga lite mer tid av resten av dagen på att typ plugga, men jag gör mitt bästa. Och så gör det inte så mycket att jag fick 2-3 timmars för lite sömn inatt. Jag kunde inte sova och sånt är typ hur drygt som helst. Vid tio-tiden orkade jag inte såsa vid datorn, så jag bestämde mig för att såsa i sängen och titta på Scrubs istället, och sen låg jag där. I två timmar. Jag hade svårt att somna natten till igår också, men inte lika. Jag vet inte riktigt vad det beror på - kan vara att jag inte ställt om min dygnsrytm från lovet, stress (jag gissar att det är troligast) eller den irriterande smärta som sitter i min högra axel och strålar ut åt alla håll. Kan man ha musaxel? Det kan man säkert.

Och eftersom jag måste promenera till busshållplatsen (och bli halft genomblåst på köpet) om typ 22 minuter så borde jag typ borsta tänderna och fixa mig istället för att blogga. Puss.

5 kommentarer:

  1. Vilken buss tog du i morse? ^^

    SvaraRadera
  2. 7.23 från Västerby ^^ tar den varje dag förutom på fredagar

    SvaraRadera
  3. Okej ^^ Jag tar oftast bussen som går 7.13 från Västerby om jag börjar tidigt.

    SvaraRadera
  4. Jag borde väl ta den egentligen för att vara i god tid, men tre minuters marginal räcker om jag får tio minuter till hemma :P

    SvaraRadera
  5. Okej :P Om jag tar den så har jag ca en kvart på mig att ta mig till min sal från Östra Station. Vilket kan behövas om man ska till andra sidan av Campus. =)

    SvaraRadera