fredag 6 november 2009

Nästan ett inlägg om dagen är bra för magen

Jag har Devon Rex-feber. Jag måste ha en lite sån. De är så jäkla fina.. Och helt perfekt för mig: de är allergivänliga och fäller väldigt lite, och de passar som innekatter då de gillar värme. Jag ska nog kontakta uppfödaren i Järfälla och fråga om de vill ha hjälp att fota deras katter och kullar. (Adams ide <3) Sen ska jag inleda Operation: övertala pappa. Alla argument mottages varmt. Och så måste jag spara pengar, för raskatter är dyra.. (Jag vill ju ha en laptop också.. Jag behöver vinna på Triss asap).

Just nu sitter jag på svenskan och är lite busig, men jag är klar med uppgiften, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Om fem minuter är det lunch i alla fall. Sen blir det psykologi och religion, och efter skolan ska jag och Adam till Gallerian för att se om man kan klämma på en laptop.. Det kommer säkert en till uppdatering ikväll, då jag och pappa har varit på bio, vi ska se Apan. Och då har jag förhoppningsvis tagit upp katt-frågan..

Nu blir det lunch. Ciao!

6 kommentarer:

  1. Jag känner en av skådisarna i Apan. :)
    Niclas Gillis, fast jag känner honom under namnet Niclas Näslund. :P
    Lycka till med övertalningen. Vad ska du döpa katten till och du lyckas få en?

    SvaraRadera
  2. Okej :P Gick han i Viksjöskolan?

    Det har jag inte bestämt än, men inte Plumse iaf...

    SvaraRadera
  3. Nee han gick Olovslund tror jag och sen gick han Sjöbergska.

    Negativ du är till namnet Plumse, fast Plumse funkar bara på ankor.
    Du kan döpa den efter min XBOX och döpa den till Hayley ;P

    SvaraRadera
  4. Aha, men då har jag ju gått i samma skola som honom ändå.

    Och min katt kommer inte vara en anka, hoppas jag.. Nja, Hayley är inget killnamn.. :p

    SvaraRadera
  5. Du får väl kolla upp honom i dina/Lindas gamla skolkataloger. Han är ju jämngammal med Linda.

    Vem vet, det kanske är en NinjaAnka förklädd till katt? ;P
    Men du kanske skaffat en tjejkatt?

    SvaraRadera
  6. Får göra det.

    Nee :P har iofs inte bestämt än, men Adam säger att hankatter är typ lugnare.

    SvaraRadera