tisdag 17 november 2009

Novembertisdag.

Jag gillar verkligen inte att komma hem till ett hus som är totalt mörklagt och tomt. Det är inte alls roligt. Inte heller att sitta och titta på Scrubs och veta att man har två våningar med tomhet under. Det är mest tyst och mörkt och inte alls mysigt. En tvåplansvilla med källare är väl egentligen alldeles för stort för två personer (jag räknar inte syster eftersom hon flyttar om knappt tre veckor), men jag vill inte flytta heller.. Livet är lite småjobbigt ibland.

Kollar på Scrubs och ska snart göra en macka eller så. Är sjukt trött.

3 kommentarer:

  1. Fast ibland kan det vara skönt att vara ensam i stor villa. =D

    SvaraRadera
  2. Ibland.. Inte de flesta veckodagar ;o

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och är med dig mentalt så det är bara att prata så kommer jag svara i ditt huvud :D:D (sen kommer jag ju upp snart och då kan vi ju prata "på riktigt"!)

    Puss! <3

    SvaraRadera