måndag 23 november 2009

Katt!

Jag har hittat kattungar! Dessa är födda i början av november och leveransklara i början av februari, och ingen är tingad. Man kan tinga från att de är sex veckor gamla, och man får besöka dem från att de är 4-5 veckor gamla. Nu håller jag tummarna för att jag får tinga en katt, och att jag lyckas få ihop pengar i tid.

Såg förresten detta nyss (även om det är gamla nyheter:

"CBS and DreamWorks Television will adapt the UK crime series Wire in the Blood for North American audiences, with writer Ildy "CSI: Miami" Modrovich scripting the pilot and Terry "Breaking Bad" McDonough attached to direct"

Jag är extremt skeptisk, CSI är ju inte alls lika bra.. Blääää på det. Jag vill ha Dr. Tony Hill unadapted och precis som han varit i de sex första säsongerna. Mord i sinnet är den enda serie jag faktiskt inte har sett ett enda nedladdat avsnitt från, jag har alltid väntat tills de kommit på tv. Det ni! Dessutom är det den enda serie som jag äger nästan samtliga säsonger av på dvd (säsong sex åker upp på önskelistan). Dumma USA som måste pilla på precis allting..

5 kommentarer:

  1. Grattis till katten<3

    Sen så kanske det är bra med lite nytt blod?
    Så länge dom behåller tonys charm^^

    SvaraRadera
  2. Usch.. CSI Miami är ju helt värdelöst.. Detta kan typ inte sluta bra :/

    SvaraRadera
  3. Precis.. Mord i sinnet ska vara brittiskt!

    SvaraRadera
  4. Åh gud jag hoppas verkligen att du får det!! Helt underbart ju!

    Ja vet! Mord i sinnet ska inte ha någonting med usa att göra :o

    kommer ihåg när vi var mindre och kollade på den... shit va rädd ja var!

    love u <3

    SvaraRadera
  5. Har börjat kolla på beggade katt-tillbehör :P Längtar.. :o

    Får väl se när det släpps, men mina förväntningar är inte höga.. ;o Haha ja, det gick ju alltid så himla sent :P

    same <3 snart kommer du upp :D glöm inte jackan!

    SvaraRadera