måndag 16 november 2009

Ledarskapsvecka: check!

Idag har jag varit i skolan från 07.30 -15.50, min längsta dag sedan höstterminen började. Har stått upp större delen av tiden och haft lektioner för cirka 250 elever (totalt, inte samtidigt). Är det ledarskapsvecka så är det. Det gick i alla fall skitbra och vi fick jättebra kritik från lärarna. Nu behöver jag typ inte plugga någonting resten av veckan <3 Lite engelska bara, men annars ska jag bara ta det lugnt. Det ska bli helt underbart.

Snart ska jag iväg med pappa och handla mat. Det blev en kort uppdatering idag, jag är trööööött!

3 kommentarer:

  1. Skööönt att få ta det lugnt. Låter som en vanlig vecka för mig ;P

    SvaraRadera
  2. Vore underbart om vi kunde ses imorgon! Saknar dig!<3 Älskar dig så!!!
    /Adam

    SvaraRadera