onsdag 4 november 2009

Mitt i veckan

Jag kan inte bestämma mig om det här har varit en bra dag eller inte. Det har varit en ganska intetsägande dag faktiskt, men en stor downside är att min jacka inte finns i rätt storlek på Topshop. Den var typ jättefin.. Åh så jobbigt. Jaja, jag får väl hitta en ny.. (Inte för att jag redan letat hela hösten..) Att det ska vara så svårt att hitta fina skor och jackor. Livet är hårt ibland.

Vi började med derivata på matten idag, och jag insåg återigen hur mycket jag saknar min gamla mattelärare. Min nuvarande lärare gör inte bara slarvfel hela tiden (4/100 borde man inte ha problem att räkna ut i huvudet..), hon är också dålig på att förklara. Jag känner att jag inte lärt mig något nytt alls om derivata. Visserligen vet jag hur derivatans definition ser ut, men läraren tyckte tydligen inte att hon behövde förklara den något. Jag gillar inte att inte förstå saker jag ser.

Det var nog allt för tillfället. Ikväll ska jag titta på HIMYM, TBBT, House och Top Model. Fast jag lär inte hinna med alla idag.. Kanske sparar Top Model till Adam och tvingar honom att titta..

Pussisar

4 kommentarer:

  1. Nya HIMYM och TBBT var bra tyckte jag. :)
    Tyckte du om dom?

    SvaraRadera
  2. Har inte sett dem.. :P Kom hem för sent

    SvaraRadera
  3. För sent? Du har ju hela natten på dig. ;O

    SvaraRadera
  4. Jackan är underbar. sitter och kollar på den nu ;)

    SvaraRadera