söndag 15 november 2009

Slutet på en mysig helg

Denna helg var Camilla från Askersund här (bilddagboks-/Arvikakompis från '08). Hon behövde sovplats och bodde här fredag-söndag. Vi var på Fotomässan på lördagen med Adam och Niklas från Växjö, sen åkte hakade vi på hem till Adam och tittade på Död snö (som fick startas om typ fyra gången eftersom Adams dator är dum) och åt B&J. Sen blev det Disneyfilm och te hemma hos mig. Gamla Disney-filmer är nog de enda filmerna som är bra som dubbade.. Kanske för att man är van vid svenska röster från när man var liten. Mysigt var det iaf.

Idag har jag typ hur mycket som helst att göra, eller i alla fall känns det som det. Men det kan hända att jag bara förstorar upp det för att jag är lite nervös inför imorgon.. (Ska hålla lektioner hela dagen för hela skolan, dock inte alla samtidigt men i grupper om 50.) Men det blir säkert bra, muntliga föreläsningar brukar inte vara nåt problem för mig. Det som oroar mig mest är att vi inte kommer hinna fylla ut en timmas lektionstid.. Och så måste jag åka till skolan vid kvart i sju.. Hurra...

Jag undrar om jag ska ta en bastu innan jag åker till mamma.. Det är rätt lockande. Vi får se hur det blir. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar