måndag 23 november 2009

Och så är det måndag igen..

Den här helgen har varit en bra helg, det blev inte så ensamt som jag trodde. Fredagskvällen spenderades ensam med Prison Break och Top Model, men det var ändå helt okej. På lördagseftermiddagen åkte jag till bästaste Adam. Vi spelade lite Diablo, åt mat, kollade på House och Adam spelade Dragon Age: Origins. Det var en väldigt lyckad och mysig kväll, även om jag under natten drabbades av värsta paranoian typ. Det var lite småjobbigt, men sålänge det finns någon som kan hålla om en så brukar det gå ganska bra att sova ändå.

Jag har också bytt till mig min första spelkonsol. Hejdå elbas som stått i källaren i typ fem år, hej Xbox som tydligen heter Aldor. Byta saker är bra skit. Någon som vill byta en dvd med trasig scartkabel mot något roligt? Nu ska jag stänga ner datorn och ge mig av till skolan, för att ha matte och sen en och en halv timmas rast. Hurra.

Ciao

3 kommentarer:

  1. Saknar dig<3
    Tack för en mysig helg!
    Hoppas att du får en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Ja nu när du har Aldor behöver du inte riktigt en DVDspelare. Aldor klarar DVDer, det är de som fjärrkontrollen är till för om du inte listat ut det än. ;P

    SvaraRadera
  3. Adam: Detsamma! <3

    Johannes: Jo, jag vet det :P Ska försöka byta bort den på Facebook tror jag..

    SvaraRadera